دلم خیلی گرفته


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 2280
بازدید کل : 75329
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 2280
:: بازدید سال : 8825
:: بازدید کلی : 75329

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
دلم خیلی گرفته
چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391 ساعت 4:1 | بازدید : 563 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

 
باز در یک سکوت تلخ و یک عالمه دلتنگی اسیرم.

باز دلم از دنیا و از این زندگی گرفته است.

سهم من در این لحظات تلخ دو چشم خیس است و یک قلب شکسته.

قلبی شکسته که دیگر هیچ امیدی به زندگی دوباره ندارد.

احساس تنهایی میکنم ،

احساس میکنم
تنهایی دوباره جای خالی عشق را با حضور سردش پر کرده است،

تمام نگاهم به قاب عکست است.

تو را میبینم
و حسرت آن روزهای شیرین با هم بودنمان را میخورم

و دوباره چشمهایم
مثل همیشه بهانه تو را میگیرند.

چه یادگاریهای تلخی را از عشقمان برجا گذاشتی.

دو چشم خیس ، یک قلب شکسته و نا امید، چند خاطره تلخ ،

یادگاری از عشق تو بود ای بی وفا.

 




 

[تصویر: 024156_Night-Skin.com-عکس_های_دختران_زیبا-47708.jpg]






 

دلم خیلی گرفته ،

اینبار دیگر کسی نیست که دلم را با حرفهایش آرام کند،

با من درد دل کند و به من امید و دلگرمی بدهد،

دیگر کسی نیست که با دستان مهربانش

اشکهای مرا از گونه هایم پاک کند و مرا نوازش کند،

تنها خودم هستم،

دل پر از دردم است و یک بغض کهنه در گلویم.

هوای دلم ابری است و دلگرفته ،

کاش دلم بارانی میشد تا از این حال و هوای تلخ بیرون بیایم.

کجایی ای یار بی وفایم ،

کجایی که زندگی بدون تو یک کاووس است.

دلم بدجور هوایت را کرده است ،

چرا رفتی، رفتی و دلم را با خود نبردی.

 

[تصویر: 024717_درياب_مرا،_دريا.jpg]





 

رفتی اما بدان که اینجا تنهاتر از من دیگر هیچ تنهایی نیست .

رفتی اما بدان که دیگر در این دنیا هیچکس مثل من دیوانه وار تو را دوست نخواهد داشت.

هنوز هم چشمهایم از دوری تو بارانی است،

و هنوز هم تو با همه بی وفایی ها و سنگ دلی هایت برای من مقدس و عزیزی.

تو لیاقت این قلب شکسته مرا داری و خواهی داشت.

و باز در یک سکوت تلخ و یک عالمه درد نگفته در دلم اسیرم.

کاش بودی و با من درد دل میکردی ،

کاش بودی و مثل گذشته به من امید میدادی.

مرا با ان صدای مهربانت آرام میکردی ،

مرا با آن کلام رویاییت
درمان میکردی.

همان کلامی که گویا مدتی است فراموش کرده ای و دیگر بر زبان نمی آوری.

اما من هنوز هم به تو میگویم آن کلام مقدس را : دوستت دارم عزیزم.
 

 






 

زندگی بدون تو همین است، دلتنگی، غم، غصه، گریه

زندگی بدون تو همین است، یک دل ابری و گرفته و یک عالمه درد در دل.

همانی قلبی که با حضورت یک خانه سرخ و پر از صفا و صمیمیت شده بود

اینک یک ویرانه شده ؛ که در آن ویرانه یک پنجره شکسته

و بسته رو به خوشبختی یک قاب شکسته از عکس تو

و یک دنیا دلتنگی است.

دلم بدجور گرفته است،

دلی که دیگر حتی با بهانه های چشمانم نیز آرام نمی شود.

چشمانم از من شاکی اند ، قلبم مرا نفرین میکند

و دستانم تشنه گرفتن دستان مهربان تو اند.

 

[تصویر: 025437_431496_cq7r8fNG.jpg]
امضای آزیتا
وقتی نیست نباید اشک بریزی
باید بگذاری بغض ها روی هم جمع شوند و جمع شوند ….تا کوه شوند ، تا سخت شوند،
همین ها تو را میسازد…سنگت می کند درست مثل خودش !
باید یادت باشد حالا که نیست
اشکهایت را ندهی هرکسی پاک کند …میدانی؟
آخر هرکسی لیاقت تو و اشکهایت را ندارد.
 

 




|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: